onsdag 21 februari 2007

Första dagarna

Jag är född på Hedeforsens kennel (nästan vid Göteborg), men när jag var 10 veckor så kom husse och matte och hämtade mig. Det var en lååång bilresa (50 mil) till Stockholm . Som tur är så älskar jag att åka bil. Jag tycker egentligen om allt som man kan åka; bil, buss, tåg, pendel och tunnelbana. Det är ju så mysigt att få sitta i mattes knä och gosa en stund, men snart så är jag nog för stor för det och måste sitta på golvet, vi får väl se vad jag tycker om det. Växer gör jag så att det knakar. En vanlig schäfertik ska när hon är vuxen väga ca 35 kg, men just nu växer jag efter kurvan för hundar som ska bli 45 kg (och inte har jag nå valphull heller, husse och matte fick börja ge mig lite mer mat för jag blev så smal... jag säger aldrig nej till mer mat :D). Förhoppningsvis så växer jag bara mycket nu och inte lika mycket sen, annars blir jag väldigt stooor. Bilderna här är i alla fall från de första dagarna när jag hade flyttat hit. Jag bodde in mig direkt, soffa och säng är mina favoritställen :D







Inga kommentarer: