söndag 27 maj 2007

När jag var liten

Svea 3 veckor

Hej på er! Här får ni se lite bilder på mig när jag var liten, som matte hittade på min brorsa Tysons blog (http://schafertyson.blogspot.com/) Är det verkligen lagligt att vara så söt??? :D

Några bilder från i helgen hittar ni också. Bl.a. från en långpromenad i det vackra vädret, i naturreservatet Paradiset. Ni ska få se hur duktig jag är på att simma!

Svea 6 veckor
Jag ser så oskyldig ut, men vänta ni bara :D

Mamma; Hedeforsens Zhakira

Pappa upp idagen; Ängsbackens Rosso



Jag igen!

Tupplur



Min brorsa Tyson, stor och ståtlig

Nutid igen! Jag älskar vatten!!!

Se så långt jag kan simma för en pinne

Fikapaus i Paradiset; husse med sin kompis Micke

Morsdag hos husses föräldrar. Lite grädde blev det kvar från tårtan och mums va gott det var!

Inga kommentarer: